Gud Some Kind Of Monster

|
|
| Scott Ian escreveu: | | E a segundo foi Two?! |
Sim....  |
|
 |
Reborned Master Of Puppets

Searching for the lost Xanadu
|
|
Conheci em 2004. Fernando e Barata são capazes de terem sido os primeiros fãs da banda. |
|
 |
LaGrecca Some Kind Of Monster

|
|
Vinyl Re-Issues Return
Once again, vinyl is back as we come down the home stretch with the re-issue series. We are running a little behind thanks to all the demand for vinyl during Record Store Day, but “S&M” is finally ready and will be available in the Metallica Store this Thursday, May 5 and at your favorite record store next week on Tuesday, May 10 in North America.
Just like the previous releases, there will be two packages. Because "S&M" was originally released as a double CD, the vinyl sets will include a three disc gatefold package for the 33.3 version and a box set with six discs for the 180 gram, 45 rpm deluxe edition. All the music was half speed mastered from the original analog tapes at Bernie Grundman Mastering in Hollywood, CA to bring you audiophile quality.
A limited edition pressing of 500 copies of a yellow vinyl version of the deluxe box set will be available for MetClub members (make sure you log in before heading over to the store) and on www.becausesoundmatters.com on this Thursday, May 5 at 1:00 PM PDT. |
|
 |
[metalremains] Ditador

|
|
| Hector escreveu: | Vinyl Re-Issues Return
Once again, vinyl is back as we come down the home stretch with the re-issue series. We are running a little behind thanks to all the demand for vinyl during Record Store Day, but “S&M” is finally ready and will be available in the Metallica Store this Thursday, May 5 and at your favorite record store next week on Tuesday, May 10 in North America.
Just like the previous releases, there will be two packages. Because "S&M" was originally released as a double CD, the vinyl sets will include a three disc gatefold package for the 33.3 version and a box set with six discs for the 180 gram, 45 rpm deluxe edition. All the music was half speed mastered from the original analog tapes at Bernie Grundman Mastering in Hollywood, CA to bring you audiophile quality.
A limited edition pressing of 500 copies of a yellow vinyl version of the deluxe box set will be available for MetClub members (make sure you log in before heading over to the store) and on www.becausesoundmatters.com on this Thursday, May 5 at 1:00 PM PDT. |
Se eu lembrar, vou tentar comprar. Foda que da última vez eu tive que pagar imposto.  |
|
 |
El Toro Loco Invisible Kid

| |
 |
[metalremains] Ditador

|
|
Mesmo preço que foi o Garage Inc branco. |
|
 |
Scaion Frantic

|
|
Quando fiz o pedido do box de Nimes, há alguns dias, esqueci desse relançamento. Sem contar que minha Fan Can foi tributada. Acho que nem vou comprar.
Editado pela última vez por Scaion em Tue May 03, 2011 11:41 am, num total de 1 vez |
|
 |
LaGrecca Some Kind Of Monster

|
|
| [metalremains] escreveu: | Se eu lembrar, vou tentar comprar. Foda que da última vez eu tive que pagar imposto.  |
Eu queria muito, mas tá caro demais. |
|
 |
jordan Hero Of The Day

|
|
O último rumor sobre o tal "projeto secreto" que o Metallica gravaria em maio é de que serão gravadas duas covers de cada uma das bandas do Big 4. Cada banda faria o mesmo, e o resultado seria uma compilação, incluindo algumas faixas gravadas ao vivo.
Até faz sentido, estou achando que vai ser isso mesmo. Seria interessante, principalmente pelos covers do Megadeth. Bom, mas aí acho que chega desse negócio de Big Four. Na minha opinião, esse projeto já foi além até do que o próprio Lars vinha comentando (de manter algo restrito, para não perder a graça). A confirmar este projeto de covers, já teremos material de sobra. Que se tranquem no estúdio para gravar um disco novo de uma vez.  |
|
 |
Ricardeira Some Kind Of Monster

|
|
Não vou comprar o S&M. To sem grana e se eu for taxado ia ser tenso. |
|
 |
Scaion Frantic

|
|
| James_Metcover escreveu: | | Não vou comprar o S&M. To sem grana e se eu for taxado ia ser tenso. |
Mesmo aqui. Tenho de pagar imposto pela Fan Can e ainda comprei 2 boxes (Queen e Nimes), recentemente.
Como não tenho frescura com cor de vinil, comprarei o S&M preto, quando estiver barato. |
|
 |
fmetal Master Of Puppets

|
|
| Reborned escreveu: | | Conheci em 2004. Fernando e Barata são capazes de terem sido os primeiros fãs da banda. |
Mas é um viado mesmo.  |
|
 |
Lady Justice Some Kind Of Monster

[inaudível]
|
|
Ainda não é oficial, mas 99% de certeza que vão lançar uma versão Metallica do jogo Monopoly. Quero muito.
Seu vocalista foi para a reabilitação, fique uma rodada sem jogar.  |
|
 |
Bia Frantic

|
|
Tb quero!  |
|
 |
Panta rhei Disposable Hero

|
|
Editado pela última vez por Panta rhei em Sun May 22, 2011 7:40 pm, num total de 1 vez |
|
 |