| Exibir mensagem anterior :: Exibir próxima mensagem |
agatha Invisible Kid

|
|
| MoonWallkeR escreveu: | Que massa as miniaturas, pena que a guitarra/baixo sao feias.  |
Ah sei lah , achei bem lindonas! Logo logo pegarei outros modelos.
| Gian Couto escreveu: | Já ia perguntar qual era o esquema da parede pensando que as guitarras eram em tamanho real  |
Por esse motivo coloquei uma foto segurando-a, pra dar uma noção de tamanho. 
Editado pela última vez por agatha em Tue Oct 19, 2010 4:14 pm, num total de 1 vez |
|
 |
ironman Hero Of The Day

|
|
Acho legal estas miniaturas!
Vi há pouco tempo uma miniatura da Iron Cross muito bem feita, tive até vontade de comprar!
EDIT: A loteria da Fan Can VI já tem data marcada!
| Citação: |
See that photo? Those are cans . . . your cans, all lined up in a warehouse waiting to be filled with DVD's and t-shirts!! Fan Can VI is almost here and as we already told you, the first step to obtaining one is to enter the Reservation Contest, which will begin Thursday, October 21, 2010 at 9 am Pacific time. You'll have three weeks to enter . . . the contest ends Thursday, November 10, 2010 at 9 am Pacific time. Once the contest is over, 7,500 members will be selected at random by the computer (much like the Meet and Greet contest) and on Friday afternoon, November 12, 2010 we will email the 7,500 members who have successfully RESERVED Fan Can VI (one can per member, no exceptions).
Shortly after you receive notification that you successfully reserved a can, you will be e-mailed a special link and instructions on how to complete the purchase of the reserved Fan Can. PLEASE NOTE: Not all purchase e-mails are sent at the same time for the simple reason that we cannot ship all the Fan Cans at the same time!! Please be patient . . . if you won the contest, rest assured, you will have a chance to purchase. Price is $59.99 plus shipping for the DVD version, $64.99 plus shipping for the Blu-Ray version, and you will be able to select between the following shirt sizes: Medium, Large, X-Large, and XX-Large. You will NOT be able to purchase any other items when you are ordering your Fan Can (you could jeopardize your reservation if you try!). The last day to purchase Fan Can VI will be December 17, 2010 and if there are any Fan Cans left at that time, a second chance drawing will be held in late December - more to come on that later.
Fan Can VI will be shipping throughout the months of November, December and January so again, please be patient ... we will be busy shipping your "Big 4" and Christmas orders at the same time, but we didn't want you guys to have to wait until next year for Fan Can VI!
If you have any further questions, please post them in the Fan Can VI forum on the Poor Posting Me message board, and a MetClub staff member will try to answer it for you. |
Fonte: MetClub

Editado pela última vez por ironman em Tue Oct 19, 2010 10:16 pm, num total de 1 vez |
|
 |
[metalremains] Ditador

| |
 |
uerlei The End Of The Line

|
|
Apesar de diferente e bonito, eu prefiro os outros modelos de cores que vinham lançando.
O Ride azul é ainda o mais bonito até agora naquele tom transparente. |
|
 |
ironman Hero Of The Day

|
|
Meio "splatter", ainda acho que laranja seria mais bonito, mas tá ok!
 |
|
 |
Moonwalker The End Of The Line

|
|
Ficou um efeito louco no vinil, mas tá massa. |
|
 |
uerlei The End Of The Line

|
|
Deixaria esse efeito pros álbuns mais gays da banda, tipo Load ou Reload. |
|
 |
-Dands- Frantic

Metallica Collector
|
|
Putz, o bicho é splatter, o povo tava delirando pra banda lançar algo assim.
Visite a primeira coleção brasileira do Metallica na internet: www.metcollectors.com/dands
"Be good, get good or give up." |
|
 |
agatha Invisible Kid

|
|
Gostei!  |
|
 |
Gian The End Of The Line

Mensagens: 52042 Localização: Araricá - Um sorriso em seu caminho
|
|
Achei massa, ficou um troço bem psicodélico. |
|
 |
Moda Some Kind Of Monster

|
|
Achei lindão esse vinil do MoP, mas o Ride azul ainda é o mais bonito. |
|
 |
ironman Hero Of The Day

|
|
Já começou a loteria da Fan Can VI!!
Boa sorte pra todos que irão tentar, já estou participando!
 |
|
 |
agatha Invisible Kid

|
|
Participando aqui tambem!
queria muito ganhar, sonhei essa noite com isso.
 |
|
 |
[metalremains] Ditador

|
|
Entrei na loteria também. Boa sorte, pessoal. 
 |
|
 |
Arnaldo Zerbinatti Jr King Nothing

|
|
| [metalremains] escreveu: | Entrei na loteria também. Boa sorte, pessoal.  | Vamos lá...boa sorte a todos....
Dougla, fiz a compra na BSM do Big 4, foi minha primeira compra nesse site, como faço para ver o status do pedido? dá pra ver on-line ou só mandando e-mail? Valeu!!!
Metallica Maniac |
|
 |
|